Friday 9 December 2011


Kenapa orang cakap couple tu haram ek??
Adakah anda pernah berfikir sejenak memikirkan perkara yang dah biase ni...?
Lain orang lain akal berfikirnya... Pandangan semua orang berbeza-beza.. ada yang kata tak dan ada yang kata iyee... entahla aku pun tak tahu.. tapi kan sebelum berkahwin kita mesti kenal hati budi seseorang tu..so, kalau kkita dah kenal hati dan budi baik dia, takkan la kita xboleh bercouple ek? arghhhh!!! tetibe pulak terlintas kat fikiran aku ni ape beza COUPLE & BERCINTA???????
Pada aku: COUPLE tu means PASANGAN kan? ............................ kat dalam kepala otak aku sekarang ni juz pikir yang COUPLE tu haram...tapi tak boleh nak katekan yg cara bercouple tu haram, mungkin ada yang mengikut landasan Islam...
BERCINTA: okey. pada aku BERCINTA DALAM ISLAM TU banyak maksud tapi aku malas nak huraikan..hahahaa...*sebenarnye xtau macam mane nk cakap...heheheee

No comments:

Post a Comment