Friday 9 December 2011

. Assalamualaikum ... Salam sayang to all bloggerz out there ...

Haha tajuk entry macam nak best jek kan padahal takde pape pOn ... Humm lame jugak tak bersihkan blog ni kan .. since the end of Nov rite ..? Sian blog den behabuk .. aku bukan kemane pun ade ni ha ... cuma bz sket semenjak 2,3 menjak ni ... nak2 hari nie aku stat posting kat umah Orang2 Tua ... Old-folks owang puteh kate .. haha 1day jumpa dengan dorang memang macam2 kerenah aku jumpa .. tapi papepOn aku seronok dapat treat dorang .. sumenye macam mak ayah atok nenek kite jugak .. kite pun 1 hari nnt akan sama macam mereka juga ... tapi anak2 dowang memang tak patut la hantar dorang tu kat sana ... humm mungkin dorang ada alasan dorang sendiri kot kan .(?).. by the way kami yang ada ni cubalah jadikan mereka tu macam parent kami sendiri ... cuba ceriakan mereka selagi mampu dan tempat tu nanti juga akan menjadi tempat aku last posting untuk sepanjang 3 tahun nie sebelum aku menjadi graduan OT's yang berjaya ..!! yeeepiiieee .!! ... lagi sebulan lebey jek aku ngan dak2 umah nak together - gether ... pasnie kami berpecah mengikut haluan masing2 ... waaaa ...!! so sad ... sob2......



' Disini jua memori tercipta, walau seketika terjalin kasih kita .. mungkin disini kita kan terpisah kenangan bersama tiada ku lupa .......'

No comments:

Post a Comment