Thursday 8 December 2011

Aku bukanlah penulis ternama...Tidak tahu mencuri hatimu...Dengan bait kata nan syahdu...Aku hanya tahu menulis namamu dalam kalbuku...Aku bukanlah seorang penyajak...Yang bisa melaung rasa hati...Untuk semua yang dengar mengerti...Tentang kamu yang aku kenali...Tentang aku dan isi hati...Aku juga bukanlah seorang pelukis...Tidak pandai aku melakar wajahmu...Diatas kertas putih bersih...Walau itu sebenarnya yang ku mahu..
Detik-detik manis ketika bersamamu tiddak dapat kulupakan. Kenangan itu terpahat kukuh di dalam hati ini...Apa yang nyata, dikau tetap setia bersemadi di sanubari...

Setiap saat dan ketika aku teringat padamu...Siang bertukar malam silih berganti...wajahmu ku terbayang.
Keriangan dan kemesraan bersamamu sering menjadi igauan.
Begitu banyak kenangan yang datang mengetuk pintu kerinduan ini...
...
Tanpamu diriku seolah beku dan tak menentu,
Tujuanku bintang pasangan bulan...
Langit pasangannya bumi,
Malam pasangannya siang,
Dan dirimu pasangannya ..............

Pulanglah dikau dalam sangkar baidurimu,
Di sana setia menanti kasih ku....
Saya selalu tunggu awak online tp bila awak on9 awak buat tak taw jer kt saya...sy tegur pun awak buat derk jer....saya rasa sedih sangat...awak tw tak saya rindu sngt2 kt awak... :-(

No comments:

Post a Comment