Friday 9 December 2011


 okey, aku memang akui dulu aku memang suke dengan "dia"... tapi niat aku nak kawan dengan "dia" mase mule2 dulu sebab aku memang teringin sangat nak kawan & nak berkenalan dengan "dia".. tapi aku tak tahu kenapa mesti dengan "dia",.. macam tak ade orang lain jep..padahal aku kawan dengan "dia" sebab aku nak buatkan "dia" banyak bercakap..msti pelik kan macam mne aku boleh tegur "dia".. dulu mase sem satu "dia" satu group dengan aku kat ladang.tapi xsame kelas. kiteorang ambik jurusan pengurusan ladang. dah rezeki aku kat situ agaknye, so aku pergi jela tempat uitm nih. ermm, maybe memang rezeki aku kut kenal "dia".. hahaha.. so sweet.. :)



aku mulela tegur2 dengan "dia" berbual-bual bagai..macam2la lagi yg aku buat...men2 mesej..opss! terkantoi disitu.haaa.  kiteorang tak panggil "kau aku", pakai name tau. geli jep aku ni, nampak sangat aku gatal! akhirnye "dia" dah banyak cakap. bukan setakat cakap je. boleh gurau2 lagi. amboi, "dia" ni kalau berbual memang boleh tahan.mulut "dia" pun dah macam boleh mengalahkan mulut aku dah... sejak dari tu niat aku setakat nak berkawan dengan "dia" telah bertukar kepada perasaan "s.a.y.a.n.g - sayang".. lain jep bunyinye..ewwuu.. aku taula aku memang tak pernah bercinta langsung... aku ni memang bonggok, & jenis yang jujur terlebih, mngaku kat "dia" yang aku suke kt "dia".. eii, bodohla kau sah!!!! 



Tapi, aku cakap kat "dia" sorry la kalau aku cakap jujur sebab aku pun tak tahu kenapa aku boleh cakap macam ni. kalau aku tak cakap aku rase tak senang hati & sedap hati,.. tah ape tah aku masak dengan hati aku nih sampaikan tak sedap..hahaa...okey, sambung story.... aku menagaku habisla kat "dia",.. aku tak kesah "dia" pikir aku gatal ke tak. janji aku dah luahkan segala3 nyer..tapi aku cakap janganla pikir dan layan ape yang aku merepek nih sebab mungkin ALLAH nak uji aku, yelaa ALLAH bagi pinjam sementare jep perasaan ni, nanti lame2 hilangla..., semua perasaan yang ade dlm diri kite ni ALLAH yg beri melainkan benci tu kite sendiri yg buat.sory kalu aku tersayang kat "dia"..aku memang malu dengan "dia" sejak dari tu..Langsung tak layan cakap aku..sedih betul hati aku..menyesal rasenye bagitau kat "dia".. sejak dari "dia" tak layan aku tu aku memang benci sangat2 kat "dia"..aku tak tau kenape.. aku tanye kt "dia", "dia" marah kau ker sebab aku cakap macam tu, "dia" xlayan pun..sedih gler aku..!! dah dekat seminggu nak raye mse tu la plak "dia" xlayan aku..sakit sangat..jujur aku cakap memang aku rindu sangat2 dengan "dia"... malam raye tu kau send mesej kt "dia".. aku cakap sory kalu aku ade buat salah..aku memnag mintak maaf sgat2.. mase tu mmg aku rindu kt "dia" sgt2..aku mmg tunggu "dia" reply..tapi.....huhh, nasib bek "dia" balas..haaa, sukerr la aku kan..hahaa.."dia" reply tapi send mesej raye..xkesahla, asalkan "dia" balas aku punyer mesej... n then, kiteorang tak berape baik, aku dapat tahu ade org suke kt "dia" n aku kenal sape orang tuh. budak sekelas "dia". tapi aku xkesah langsung...hehehe.. dah lame kiteorang xcontact,..mase tu aku xbanyak ckap pun dgn dy sebab "dia" dah makin lame makin famous.. makin ramai orang yang suke kat "dia" dan cemburu aku pun datang..tapi aku kawal diri aku..aku tekad biala "dia" nak dengan sape pun, aku xkesah..aku tau dan sedar aku ni sape... dan aku pun biakan jela.. yang aku nampak "dia" ni mmg xberani nak cakap dengan aku n "dia" mmg ade cakap yg "dia" segan, aku tak tau la knp..aku xbuat salh pun.cume tersuke kat "dia" je..salah ker..

lagipun aku rase "dia" macam ade awek so, aku macam terime je sebab buat ape kite terkejar2 dgn orang yg xnak dgn kite..aku sedar aku ni spe...
sem 2 pulak, aku xsame group ldg dgn "dia".. alhamdulilah. kalau tak aku memang malu nak jumpe dngn "dia".tak tau knp.. kak mazni tetibe ckap dgn aku citer pasal "dia"..akak mazni cakap yang "dia" tu ade awek!! haaa!!!!!!! memang sah tekaan aku..nasib bek aku dapat kawal diri aku. dan aku redha semuanye.tu hak "dia"...aku tak pakse pun.aku ni sape je..aku kene terime semuanye walaupun pahit untuk ditelan kan...aku citer masalah perasaan aku dengan orang yang betul2 memahami aku jep...!! :( 

jujur, aku memang perhatikan "dia".... untuk mengubat rindu..walau pun xpatut aku buat macam tu sebenarnye..sem 2 ni xbanyak pun kisah aku dgn "dia" juz aku dgn "dia" masing2 buat hal sendiri..tapi, aku macam dapat rase kan yg "dia" mmg ade curi pandang kt aku,..aku bukan nak pasan, tapi memang betul okey...

sem 3 ni,, aku tak tahula..aku dapat same group dgn "dia"..tapi kenapa mesti dengan "dia".. memang aku nak elakkn diri dri "dia"..tapi knp mesti macam ni..makin aku nak elakkan makin dekat jadinye.. tak fahamla aku..!!!! memang betulla kan. kate orang kalau kite makin elak, lagi makin dekat jadinye...sem3 ni ade LDK..mse LDK tu member aku housmate aku ni dpt stu group LDK dgn "dia"..pehh.punyela sakit hati.., housmate aku ni pergi citer semua tentang aku dgn "dia"..padahal mmbe aku ni pun tau yg aku nk lupekan "dia" walaupun susah.tapi, sekurang2nyer dgn perlahan2..!..hye..mmg xpahamla aku.."dia" pulak boleh ckap yg bukan2..padahal aku xbuat pape pun..memang aku sakit hatila kan, aku xde buat cakap aku yg buat..mgkin elakkn dari diri jdi malu kott.weyh, aku yg malu adela...mmg nmpak sgt cara aku ni nk elakkan diri dari "kau"!!! aku geram & sakit hati sangat2 tau!!!

No comments:

Post a Comment